Salam Pengenalan Dpd CIKGU LAZIM PPD

Salam sejahtera semua. Ini adalah blog pertama saya. Menyahut tuntutan semasa, saya terpanggil untuk mencuba dunia blog ini. Oleh itu sekiranya ada kekurangan saya memohon maaf. Buat permulaan saya mengambil kesempatan di sini mengucapkan SELAMAT HARI GURU kepada semua warga pendidikan daerah LMS.

Baca Komen (6)

6 Response to "Salam Pengenalan Dpd CIKGU LAZIM PPD"

  1. eejane says:
    17 Jun 2008 pada 10:11 PTG

    ini pejabat pendidikan daerah larut matang dan selama?? anda seorang guru atau seorang pegawai ppd??? kerana ada banyak yang saya ingin ucapkan dan beritahu jika anda seorang pegawai ppd.

  2. lukmanw@gmail.com says:
    8 Ogos 2008 pada 9:56 PTG

    Slmt berblog Cikgu Lazim

    Dari Lukman
    Bekas anak murid cikgu-cikgu di Taiping

    orangbesarorangkecil.blogspot.com
    oshthejourney.blogspot.com

  3. taipingmali says:
    8 Ogos 2008 pada 10:45 PTG

    Salam Sejahtera. saya akan menjadi mengunjung setia laman ini. dari masa ke masa dan akan linkkan keblog saya,

  4. lukmanw@gmail.com says:
    9 Ogos 2008 pada 8:01 PG

    Cikgu Lazim

    Sek Keb Tok Sajak di Batu Kurau nun pun ada laman webnya. Mengapa sek-sek di Taiping agak suram.

    Cikgu kena "kejut-kan" sikit sek-sek di Taiping ini agar celek IT.

    Lukman

  5. Fatimah Mamat says:
    30 Mei 2009 pada 8:40 PTG

    terima kasih kerana sudi singgah di blog sekolah saya..sedang cuba memantapkan lagi blog saya

  6. OSMAN HJ IBRAHIM says:
    10 Ogos 2009 pada 6:20 PG

    tahniah tuan kerana telah berjaya menghasilkan blog peribadi. Sedikit sebanyak dapat membantu warga pendidik LMS tentang perkembangan tuan sendiri dalam tugas-tugas di ppd.