Kursus Pengurusan Blog P&P Guru-Guru LMS

Alhamdulillah, pada 26 Mei 2009 saya dapat bersama peserta Kursus Pengurusan Blog P&P di Pulau Pangkor dan seterusnya merasmikan kursus di atas. Saya berkesempatan mempelajari semula pembinaan blog daripada fasilatator kursus. Oleh itu, saya dapat menghidupkan kembali blog saya ini. Terima kasih kepada semua yang terlibat merancang dan mengelolakan kursus ini dan tahniah kepada semua peserta kursus.
Harapan saya semoga semua peserta kursus akan dapat menghasilkan blog masing-masing khususnya bagi tujuan P&P. Saya berharap juga apa yang telah disampaikan dalam ucapan perasmian dapat direalisasikan oleh kita semua demi memertabatkan lagi budaya ICT di kalangan warga pendidikan di Daerah LMS.

Baca Komen (0)

0 Response to "Kursus Pengurusan Blog P&P Guru-Guru LMS"